دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ساوه

حوزه/ مسئول بنیاد نهضت اداره تبلیغات شهرستان ساوه، گفت: کوتاهی و غفلت، خیانت به جمهوری اسلامی خواهد بود و انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت صعود خواهد کرد و با کمترین غفلت، سقوط سنگینی را در پی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، سلسله نشست‌های استانی سنت‌های الهی در انقلاب اسلامی با حضور جمعی از فرهیختگان، نخبگان، مدیران، معاونین فرهنگی و مبلغان مدارس علمیه شهرستان ساوه با حضور حجت الاسلام مجتبی عرب مسئول بنیاد نهضت اداره تبلیغات شهرستان ساوه عصر دیروز در سالن شهدای محراب این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام عرب با استناد به آیات قرآنی، گفت: بزرگترین دشمن مومنان، یهودیان هستند که طبق سنت الهی آوارگی بر قوم یهود مکتوب شده است.

وی با اشاره به بیان ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "قضیه فلسطین کلید رمزآلودی است که درهای فرج را به روی امت اسلامی می‌گشاید"، یادآور شد: در قرآن کریم به مبارزه در راه حق و مستضعفین دعوت شده که در آن مستضعفین با دو ویژگی معرفی شده‌اند که خداوند پروردگارشان است و درخواست نجات از ظالمان را دارند.

مسئول بنیاد نهضت اداره تبلیغات شهرستان ساوه، با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی امانتی است که با خون های پرتکرار پاکان آبیاری شده، لذا باید در سختی‌ها و مشکلات مقاومت کرده و ایستادگی نمود، زیرا کوتاهی و غفلت، خیانت به جمهوری اسلامی خواهد بود و انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت صعود خواهد کرد و با کمترین غفلت، سقوط سنگینی را در پی خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha