امام جمعه ماکو:

برگرداندن عزت به مردم از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، اما مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برگردان عزت و اقتدار ملی به مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سید محمد هاشمی امروز با حضور در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماکو، ضمن دیدار با پرسنل این اداره و عرض خسته نباشید، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته قابل مقایسه با دوران ستم شاهی نیست و با وجود همه تحریم‌های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کشور در ریل پیشرفت و ترقی قرار گرفته و یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب عزت‌دهی به مردم ایران است.

وی ادامه داد: آنچه امروزه برای همگی اهمیت دارد، حفظ وحدت و ارزش‌های نظام و دفاع از مقام ولایت و حکومت اسلامی و خدمت صادقانه به مردم است.

امام جمعه ماکو ضمن تقدیر از عملکرد و زحمات پرسنل راهداری شهرستان ماکو بر ادامه روند خدمت رسانی به مردم را تأکید کرد و گفت: مسئولین بدانند وقتی ارباب رجوع برای رفع مشکل خود به آنها مراجعه می‌کند، اگر قدرت و توانایی رفع حوائج او را دارند و انجام نمی‌دهند، با توجه به سیره‌ عملی حضرت موسی بن جعفر(ع) اعمال آنها در پیش خداوند تبارک و تعالی قبول نمی‌شود.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی را در حوزه‌های امنیتی، سیاسی، دینی، اقتصادی، علمی، پزشکی، صنعت هوا فضا و فن‌آوری هسته‌ای کسب کرده و در آستانه‌ سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی دلاورمردان ایران، چند ماهواره را با موفقیت به فضا پرتاب کردند که هم استکبار جهانی و هم کشورهای غربی را متحیر کرد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات را عامل اصلی تداوم این انقلاب دانست و اظهار کرد: مردم باید در انتخابات پیش رو با انتخاب آگاهانه نظام اسلامی را در پیش برد اهداف یاری نمایند.

انتهای خبر. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha