سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

حوزه/ کاظمی گفت: هر رأی ما ایرانی‌ها در پای صندوق‌های رأی به عنوان تیری در قلب دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، نادر کاظمی فرماندار ماکو امروز در نشست مشورتی با بانوان فعال قرآنی شهرستان که به مناسبت دهه مبارک فجر و با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: زنان نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی، تداوم و حفظ ارزش‌های آن داشته و دارند.

وی افزود: زنان در جریان انقلاب اسلامی علاوه بر انجام دادن وظایف خود در خانواده و تربیت جوانان انقلابی و مؤمن، نقش بسیار مهمی نیز در راهپیمایی‌ها و پیروزی انقلاب داشتند.

فرماندار ماکو با بیان اینکه در شرایط کنونی دشمنان با توطئه و نقشه‌های مختلف قصد به انحراف کشاندن جوانان را دارند، اضافه کرد: بانوان فعال قرآنی نقش مهمی در تربیت جوانان برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارند.

وی با اشاره به نقش موثر بانوان در اطلاع‌رسانی، برگزاری انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی، خاطرنشان کرد: هر رأی ما ایرانی‌ها در پای صندوق‌های رأی، به عنوان تیری در قلب دشمنان است و به همین دلیل هم امپراطوری رسانه‌ای دشمن مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منع می‌کند.

کاظمی با تأکید بر مهم بودن انتخابات امسال، تصریح کرد: هر رأی مردم، رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha