یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست قرارگاه تعالی زن و خانواده

حوزه/ نشست قرارگاه تعالی زن و خانواده با حضور مسئولان شعب سازندگی پایگاهای تابعه حوزه مقاومت بسیج ریحانه النبی(س) در راستای اجرای طرح خانواده‌ی مقاوم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در نشست قرارگاه تعالی زن و خانواده که مسئولان شعب سازندگی پایگاه‌ها، سرگروه‌های جهادی و مدیران صندوق حضور داشتند بر اجرای کارگاه‌های خانواده مقاوم در دو ماه آخر سال تاکید شد.

مریم سادات میرقیصری مدیر جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در این نشست به طرح خانواده مقاوم در قرارگاه تعالی زن و خانواده اشاره کرد و افزود: این طرح از جمله طرح ها و کارگاه‌هایی است که در جهت اصلاح الگوی مصرف بانوان خانه دار را هدایت می کند.

وی در ادامه به بیان نقش‌های مهم و سازنده‌ بانوان در تشویق اعضای خانواده در انتخابات پرداخت و اظهار داشت: دشمن کارشکنی‌های زیادی ضمن عدم حضور حداکثری و کمرنگ کردن آحاد مردم در انتخابات کرده است که بانوان باید با این حربه‌ دشمن مقابله کنند و راهکار آن جهاد تبیین و طرح تخاطب است که باید با روشنگری در خانواده و جمع اقوام و دوستان صورت گیرد.

میرقیصری نقش بانوان را در عرصه تبلیغ و جهاد تبیین با اهمیت دانست و افزود: مسوول سازندگی ضمن اجرای کارگاه‌های خانواده مقاوم از طرح تبیین و روشنگری جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات غافل نشوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha