دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1136214
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
تبیین همدان

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به برگزاری اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان، گفت: این برنامه با عنوان "میدان تبیین" با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از مبلغین و مبلغات استان برگزار خواهد شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان، اظهار داشت: این برنامه با عنوان "میدان تبیین" با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از مبلغین و مبلغات استان در روز سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شبکه مبلغین در کف میدان به‌صورت مستقیم با اقشار مختلف مردم ارتباط خوبی دارد، گفت: دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات و بی‌تفاوتی آنها نسبت به صندوق رأی است که در این راستا شبکه مبلغین با تبیین دستاوردهای نظام اسلامی می‌تواند اهداف شوم دشمنان را خنثی و نقش موثری در افزایش مشارکت مردم داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، با بیان اینکه ماه‌های رجب و شعبان فرصت خوبی برای انجام فعالیت‌های تبلیغی است، یادآور شد: مبلغان در ایام تبلیغی پیش رو می‌توانند به تبیین انتخاب صحیح و آگاهانه بپردازند تا با عمل به فرمایش‌های مقام معظم رهبری و علما، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه محل برگزاری این نشست یک روزه، سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود، اظهار کرد: این اتفاق مبارک به همت قرارگاه حوزه ی جهاد تبیین استان و با حضور همه نهادهای مرتبط با شبکه تبلیغ استان با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی همدان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ارتقایی، با تأکید بر اینکه باید از فرصت‌های تبلیغی پیش رو همچون ایام الله دهه فجر به نحو احسن بهره ببریم، خاطرنشان کرد: شبکه تبلیغ، هم از نظر محتوایی و هم روش‌های ارائه محتوا مطالب مورد نیاز را برای مبلغین تبیین کرده است.

وی با بیان اینکه با تبیین صحیح دستاوردها می‌توان گفت مبلغین می‌توانند نقشی موثر و مفید در افزایش مشارکت مردم و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند، ابراز کرد: حجت الاسلام و المسلمین صلح میرزایی مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم، حجج اسلام آقایی مشاور عالی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و صالح پرور عضو شورای راهبردی موسسه امیر بیان و نجفی از فعالان امر تبلیغ در این همایش به سخنرانی خواهند پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، افزود: بیان محتوا و روش‌های صحیح و جذاب ارائه محتوا و تبلیغ موثر میدانی نسبت به مخاطبین، از سرفصل‌های این همایش خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب و اسلام خواهد بود، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با خلق حماسه‌ای ماندگار ضمن آنکه بصیرت و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان خواهد کشید، دشمنان را بار دیگر در رسیدن به اهداف شومشان مأیوس خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha