شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرود «فرمانده مهدی» با حضور ابوذر روحی در جمکران رونمایی می‌شود

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری اجتماع بزرگ و رونمایی از سرود «فرمانده مهدی» با حضور ابوذر روحی در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان زاده در گفت‌وگویی با اعلام این خبر مطرح کرد: نسخه سوم سرود سلام فرمانده، با عنوان «فرمانده مهدی» این‌بار در اجتماعی بزرگ و با حضور مردم ضبط و رونمایی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: این مراسم با حضور مداح اهل‌بیت(ع) ابوذر روحی و ۳۰۰ نفر از اعضای گروه سرود سلام فرمانده، پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه هم‌زمان با سالروز عید سعید مبعث در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: شعر نسخه سوم، سروده ابوذر روحی و جمع دیگری از شاعران و نوحه‌سرایان است که گوشواره اصلی آن «فرمانده مهدی» است.

حجت‌الاسلام‌ شعبان زاده بیان کرد: تمامی گروه‌های سرود از هر نقطه‌ای از کشور در جلوی جایگاه قرار خواهند گرفت و هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و همچنین تمام خانواده‌های محترم شرکت‌کننده در این اجتماع در قاب تصویر دوربین‌ها خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در قرعه‌کشی این مراسم و ثبت‌نام برای حضور، عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۰۱۹۶۶ ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha