دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

حوزه/نشست بصیرتی "حضور حداکثری در انتخابات" در موسسه آموزش عالی ریحانة النبی (س) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست بصیرتی "حضور حداکثری در انتخابات" با حضور حجت الاسلام امیدی مسئول بازرسی بسیج طلاب استان مرکزی و جمعی از طلاب در موسسه آموزش عالی ریحانه النبی سلام الله علیها اراک برگزار شد.

حجت الاسلام امیدی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) و دهه فجر انقلاب اسلامی، بر شرکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت :ما باید شادی خود را از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی نشان دهیم.

وی تصریح کرد : سرنوشت کشور به انتخابات بستگی دارد اما دشمنان درصدد ناامید کردن مردم از انتخابات و موانعی برای این کار هستند که باید بتوانیم با روشنگری و شرکت در انتخابات جلوی اهداف شوم آن ها را بگیریم.

حجت الاسلام امیدی در ادامه با تاکید به امر مهم انتخابات ، وظیفه اصلی طلاب و مبلغین را تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود : ما باید با تبیین این امور مردم را راغب به امر انتخابات کنیم.

وی در پایان اضافه کرد :باید به مردم یاد آوری کرد که انتخابات حق مسلم آنهاست و مسلمان از حق خود کوتاه نمی آیند و امر انتخابات یک تکلیف شرعی است و وظیفه طلاب تبیین این امر برای عموم مردم است.

تبیین دستاوردهای نظام  از وظایف اصلی طلاب و مبلغین است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha