یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار موحد

حوزه/ دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند، نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری هستند و اجازه نخواهند داد گزندی به این انقلاب و نظام مقدس برسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم امروز ضمن دیدار با رزمندگان گردان توپخانه لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع) از نزدیک در جریان فعالیت‌های این گردان قرار گرفت و ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود آن، دستور به حل فوری آن‌ها داد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در ادامه این دیدار طی سخنانی به اهمیت توپخانه در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: توپخانه در افزایش توان رزم یگان‌های عملیاتی بسیار موثر است.

فرمانده سپاه استان قم با تأکید بر تقویت توپخانه، اظهار داشت: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند، نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری هستند و اجازه نخواهند داد گزندی به این انقلاب و نظام مقدس برسد.

گفتنی است، سردار حسین تناور فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع) و تعدادی از معاونان سپاه استان قم در این دیدار سردار موحد را همراهی نمودند و همچنین اهمیت فعالیت‌های گردان توپخانه لشکر ۱۷ قم از زمان تاسیس تاکنون توسط فرمانده این گردان تشریح شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha