شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
غریبی

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با تأکید بر اینکه امروز تک تک ما نسبت به شهدا وظایفی داریم خواستار تکمیل یادمان ۳ شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی خارگ، دشتستان و دیلم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با بیان اینکه در این جلسه و جلسات آتی بتوان برنامه ریزی های مناسبی جهت برگزاری یادواره شهدای تخریب استان انجام داد تا شاهد برگزاری برنامه ای ارزشمند و هدفمند باشیم، اظهار کرد: تمام شهدا از شهدای دوران انقلاب اسلامی تا شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان سلامت، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و ۱۷ هزار شهید ترور، خون خود را اهدا کردند تا سربلندی ایران اسلامی در تاریخ برای همیشه ماندگار بماند.

غریبی با بیان اینکه انجام هر فعالیتی نیازمند اهدافی است تا نتیجه و اثربخشی داشته باشد، گفت: انقلاب یعنی منقلب شدن و متحول شدن و زمینه سازی هر تحول، نیازمند مقدمه سازی است. زمینه این مقدمه، ایجاد رویداد و زمینه ایجاد رویداد، مشاهده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با این سوال که اردوهای راهیان نور چه دستاوردی برای نسل جوان و آینده ساز کشور دارد، گفت: اردوهای راهیان نور از موارد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است. مصداق عینی مشاهدات برای ایجاد تحول است. تجربه این چند ساله اثبات کرده است که جوانانی که در این سرزمین ها حضور پیدا می کنند، با مشاهده ساده ترین مسائل از قبیل آب و هوا، بیابان، تا دیگر موارد، به بزرگی و عظمت کار شهدا واقف می شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید بازگو کننده زحمات و تلاش های خادمین مردم، نظام و انقلاب بود، بیان کرد: کشورهای دیگر که کمترین سبقه، تاریخ و رشادت را دارند با مانور تبلیغاتی چنان بزرگ نمایی می کنند که همگان بر قدرت آنان صحه میگذارند، اما ما در کشور از این ظرفیت های واقعی و موجود غافل هستیم در حالی که امروز ایران اسلامی از ابرقدرت های جهان است.

غریبی ادامه داد: ایران در اوج قدرت است، آینده کشور در دست جوانان است از این رو این نسل آینده ساز باید حتما با دشمن، کشور، قدرتمندی و دستاوردهای نظام و انقلاب آشنا باشد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه امروز تک تک ما نسبت به شهدا وظایفی داریم خواستار تکمیل یادمان ۳ شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی خارگ، دشتستان و دیلم شد.

یادواره شهدا با محوریت سردار شهید خلیل فردوسی از شهدای یگان تخریب جنگ تحمیلی استان بوشهر، ۱۹ اسفند ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha