شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1136461
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
به مناسبت  دهه فجر  میثاق با شهدا با حضور اساتید وطلاب خواهر اردکانی برگزار شد

حوزه / همزمان با ایام الله دهه فجر، مراسم میثاق با شهدا با حضور اساتید کارکنان و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان کادر و در مقبره شهدای گمنام ترک آباد برگزار شد.

خانم فاطمه ابراهیمیان مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به پاسداشت مقام شهدا، اظهار داشت: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و تأمین استقلال کشور، حیاتی و تعیین کننده بوده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان، تصریح کرد: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نشست صمیمی اساتید طلاب در مقبره شهدای گمنام ترک آباد برگزار شد و علاوه بر نواختن زنگ انقلاب، حدیث شریف کساء و زیارت عاشورا نیز خوانده شد.

وی افزود: انتخابات مجلس دوازدهم در اسفند ماه سال جاری حماسه دیگری است که مردم ایران به لطف الهی رقم خواهند زد و در همین راستا یکی از برنامه‌های اجرایی بیان ضرورت و وظیفه نخبگان و به ویژه طلاب، تبلیغ برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق آرا می‌باشد.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: دورهمی و گفت‌وگوی صمیمانه بین اساتید و طلاب و بیان قوانین آموزشی ترم جدید از دیگر برنامه‌ها بود و در پایان همگی مهمان سفره حضرت ام البنین (س) بودند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha