یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمد فیاضی

حوزه/ دبیر جشنواره استانی علامه حلی (ره) از کسب رتبه سوم کشوری حوزه علمیه استان یزد در فعالیت‌های دوازده گانه پژوهشی خبر داد.

حجت الاسلام محمد فیاضی دبیر جشنواره استانی علامه حلی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، از کسب رتبه سوم کشوری حوزه علمیه استان یزد در فعالیت‌های دوازده گانه پژوهشی خبر داد.

وی افزود: با توجه به برگزاری منظم و به موقع جشنواره علامه حلی (ره) استانی، همچنین فعالیت های علمی طلاب در مدارس، مؤسسات رشته های تخصصی، برگزاری نشست‌های علمی و کرسی آزاد اندیشی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری دوره های تابستانه برای مهارت‌های پژوهشی ویژه طلاب و اساتید به صورت مجزا و برگزاری کارگاه پایان نامه نویسی، برگزاری دوره تربیت مربی مهارت‌های پژوهشی با همکاری ستاد و حضور اساتید استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد در این دوره، از جمله فعالیت های معاونت پژوهش بوده است که رتبه سوم کشوری را برای استان رقم زده است.
حجت الاسلام فیاضی اظهار کرد: مدرسه علمیه حجت ابن الحسن (عج) شهرستان میبد با برگزاری دوره های منسجم پژوهشی، انتشار مجله علمی اطلاع‌رسانی منظم در سال تحصیلی گذشته و جاری و ارائه متوسط دو مقاله برای هر طلبه و اساتید مدرسه به عنوان اول استان معرفی شده است.
استاد حوزه علمیه یزد گفت: با توجه به نیازهای جامعه و حضور طلاب در محافل علمی، تبلیغی به برگزاری منظم نشست های علمی و پژوهشی و آموزش طلاب برای مباحث مناظره و ارائه مطلب در قالب کانون های علمی طلاب رشته های تخصصی و سطح عالی در مدرسه خان به شیوه جدید (توانمند سازی طلب) ارائه می گردد.
گفتنی است: ۶٠ اثر از آثار ارائه شده به جشنواره علامه حلی (ره) استانی به جشنواره کشوری راه یافته است.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha