چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
انجمن هنرهای تجسمی

حوزه/ عصر امروز آیین اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی بوشهر در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی بوشهر عصر امروز در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.

سعیده حسنی دبیر جشنواره هنرهای تجسمی استان بوشهر در این آیین، اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره تجسم هنر بوشهر با نگرشی همه جانبه با لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های خلاقانه در خلق آثار هنری و رویکرد ارائه هنر هنرمندان مولف در استان بوشهر شکل گرفت و در این راستا بر این باور بودیم که هنر خلاق، بدیع و مبتنی بر نگاه و نگرش خلاقانه هنرمند را باید ارج نهاد.

وی افزود: دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تجسم هنر از بدو دریافت شیوه‌نامه جشنواره از مرکز، ضمن مطالعه و ارزیابی آن ضمن برگزاری جلسات متعدد هم‌اندیشی با موسسه هنرهای تجسمی استان و هنرمندان و تشریح و بررسی شیوه نامه نسبت به برنامه‌ریزی جشنواره با محوریت شناسایی هنرمندان مولف استان، اطلاع‌رسانی فراخوان و دریافت آثار متعدد و رزومه هنرمندان، بازبینی و نسبت به ارسال آن به دبیرخانه مرکز اقدام نمود.

حسنی ابراز کرد: در فرآیند دریافت آثار و شناسایی هنرمندان ۴۰ اثر از ۹ هنرمند در مجتمع فرهنگی و هنری، نهم دی از ۱۴ لغایت ۱۸ بهمن ماه به نمایش درآمد.

وی یادآور شد: این جشنواره عرصه‌ای برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها، نگرش‌ها و اندیشه‌های هنری هنرمندان تجسمی استان بود که در رشته‌های هنری مختلف ارائه شد.

دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر بوشهر، از حضور و مشارکت هنرمندان در شانزدهمین جشنواره تجسم‌هنر بوشهر تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: این حضور موجب رشد و بالندگی این رویداد بزرگ هنری و گوشه‌ای از هنر والا، شایسته و خلاق استان بوشهر را به نمایش گذاشت.

تقدیر از پیشکسوتان حوزه هنرهای تجسمی "علی بهی‌پور" و "حسین کارگر" و اجرای موسیقی گروه انجمن موسیقی استان از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha