شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1136695
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
تبریز

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: به مناسبت دهه فجر مراسم مهمانی لاله‌ها به منظور تجدید بیعت با شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

شهادت در راه خدا هنر مردان با ایمان و آرزوی انسان‌های بی ادعاست که با ایثارگری و جانفشانی در این راه روح تازه‌ای به کالبد جامعه تزریق نموده و فرهنگ خدامحوری، ولایت پذیری و تداوم حیات طیبه با روحیه ایستادگی، خودباوری و حفظ ارزش‌های اسلامی را استحکام می‌بخشند و راه دفاع از عزت، استقلال، آزادگی و جمهوری اسلامی را برای همیشه تاریخ برای ملت ایران و بلکه مسلمانان عالم نشان می‌دهند.

ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای تجلیل و تکریم از مقام والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و مدافعین سلامت، مدافعین امنیت و دیگر شهدای گرانقدر است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای عزیز تقارن عید بزرگ مبعث با روز مهمانی لاله‌ها در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را به محضر اهالی متدین و انقلابی آذربایجان تبریک و شادباش گفته و از عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان آذربایجان شرقی دعوت می‌نماید با حضور پرشور در گلزارهای شهدای سراسر استان در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه ضمن گلباران و غبارروبی مزار مطهر شهدای والامقام یکبار دیگر با آرمان‌های گران سنگ انقلاب اسلامی و امامین انقلاب و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق نموده و از خانواده‌های صبور و فداکار این عزیزان تجلیل نمایند.

در ضمن به اطلاع می‌رساند مراسم مهمانی لاله‌ها (عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا) در شهر تبریز روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه با سخنرانی آقای رحمتی استاندار آذربایجان شرقی از ساعت ۱۵ در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha