دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:طلوع فجر انقلاب اسلامی همان مسیر بعثت پیامبر اکرم(ص) است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز در مراسم سالروز عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در پادگان امام علی(ع) این شهرستان،با بیان اینکه ۱۹ بهمن همافران ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام خمینی(ره)بیعت کردند،افزود:ارتشیان با بیعت با امام (ره)چراغ همراهی را با انقلاب و ملت روشن کردند.

وی با اشاره به عملکرد موفق نیروهای مسلح در جهاد خودکفایی، تهیه و تولید تجهیزات، اتکا به دانش داخلی در ساخت موشک و ناوهای جنگی و انواع ابزارهای موردنیاز، گفت: امروز پیشرفت های ایران اسلامی در تمامی عرصه ها موجب حیرت و وحشت دشمنان شده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مبعث رسول گرامی اکرم(ص) بر پایه نفی ظلم‌ پذیری، تبعیض، فساد استوار بوده و هست، خاطر نشان کرد: مسیر طلوع فجر انقلاب اسلامی همان مسیر بعثت پیامبر گرامی اسلامی حضرت محمد مصطفی (ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر لزوم حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد:همه باید برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش خود را بکار گرفته و شور و شوق انتخاباتی را در کشور رقم زنیم.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان انقلاب تمام اهداف خود را برای تضعیف روحیه انقلابی و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات بکار گرفته اند،گفت:باید با اتحاد و همدلی،بصیرت و تلاش و برنامه ریزی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha