دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری عید مبعث در مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز

حوزه/ جشن مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر همراه با سخنرانی و مولودی خوانی با حضور اساتید، کادر و طلاب در مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جشن مبعث و گرامیداشت ایام الله دهه فجر همراه با سخنرانی و مولودی خوانی با حضور اساتید، کادر و طلاب در مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز برگزار شد.

در این مراسم، خانم عظیمی استاد حوزه علمیه ضمن تبریک عید مبعث، اظهار داشت: بعثت پیامبراکرم(ص) نوید یک مژده برای جامعه بشری برای همزیستی مسالمت‌آمیز به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: "بعثت" برانگیختن انسان‌ها یا یک نوع تحول بنیادین با دگرگونی اساسی در بخش‌های مختلف جامعه ایجاد کردن است، بعثت پیامبر اکرم(ص) نقطه آغاز یک زندگی جمعی، توأم با صلح و سازش و آرامش است.

استاد حوزه علمیه خواهران اهواز یادآور شد: به این دلیل از اولین پیام‌های پیامبر(ص)، پیام صلح، آشتی و زندگی جمعی و گروهی است که اسلام، دینی به عنوان دین رحمت و دین صلح و سازش مطرح کرده است.

خانم عظیمی با اشاره به اینکه "بعثت" پیغمبر اکرم(ص) نوید یک مژده برای جامعه بشری برای همزیستی مسالمت‌آمیز به ارمغان آورده است، افزود: "بعثت" برانگیختن انسان‌ها یا یک نوع تحول بنیادین با دگرگونی اساسی در بخش‌های مختلف جامعه ایجاد کردن است. بعثت پیامبر اکرم(ص) نقطه آغاز یک زندگی جمعی توأم با صلح و سازش و آرامش است.

وی ادامه داد: ۲۷ رجب به عنوان روز مبعث، روز صلح، روز زندگی همزیستی مسالمت‌آمیز بین پیروان تمام ادیان و ابنای بشر از هر دین و آیینی است.

پایان مراسم جشن مبعث و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، مولودی خوانی توسط طلبه خانم ساجدی انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha