یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مراغه گفت: پاسداران نقش خودشان را در دوران دفاع مقدس و پس از آن به بهترین نحو ممکن نشان داده‌اند و امروز امنیت و پیشرفت کشورمان به برکت تلاش‌های همین پاسداران و سایر نیروهای مردمی و نظامی محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه با بیان اینکه دشمنان تحریم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را تبلیغ می‌کنند، افزود: مردم ولایتمدار با مشت‌های گره‌کرده و سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا»، بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

وی اضافه کرد: در صحنه بودن ملت ایران، ضریب امنیت کشور را ارتقا می‌دهد زیرا در صورتی که مردم در صحنه نباشند، دشمنان با این تصور که مردم از انقلاب دلسرد هستند، برای خدشه‌دار کردن امنیت ما تلاش می‌کنند.

امام جمعه مراغه تصریح کرد: این مردم شاید با هم اختلاف سلیقه داشته باشند اما در برابر دشمنان یکپارچه هستند؛ ضمن توجه به اینکه حساب برخی از افرادی که سخنان دشمنان را تکرار می‌کنند، از مردم جداست.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ابراز امیدواری کرد که مردم این شهرستان با صفوف منسجم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شوند و افزود: امسال با وجود جنگ غزه و درخشش جریان مقاومت، انتظار می‌رود مردم بیش از پیش در صحنه باشند و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه به دشمنان نشان دهند که پشتیبان این نظام مقدس هستند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات معیشتی در کل دنیا وجود دارد، افزود: بسیاری از کشورهای مدعی از امنیت داخلی هم برخوردار نیستند و این نعمت بزرگ باید قدر دانسته شود.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پاسداران نقش خودشان را در دوران دفاع مقدس و پس از آن به بهترین نحو ممکن نشان داده‌اند و امروز امنیت و پیشرفت کشورمان به برکت تلاش‌های همین پاسداران و سایر نیروهای مردمی و نظامی محقق شده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها امروز از موشک‌های سپاه پاسداران واهمه دارند؛ در صورتی که زمانی ساده‌ترین کالاها را به ما نمی‌دادند و در تولید آن نیز مشکل داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشورمان ماهواره به فضا پرتاب می‌کند، افزود: سپاه پاسداران از افکار متعالی حضرت امام خمینی (ره) نشات گرفت و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه انتخابات ۱۱ اسفندماه بسیار حائز اهمیت و در سرنوشت این ملت اثرگذار است، افزود: مدیران نالایق زمانی روی کار می‌آیند که مردم در صحنه حضور نداشته باشند.

وی خطاب به مردم افزود: اگر به دنبال مدیران لایق هستید، به صورت گسترده در پای صندوق رای حاضر شوید و تصور نکنید که عدم حضور به نفع کشور و منطقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha