یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام منصوری با بیان اینکه ملت ایران همواره در دفاع از انقلاب در صحنه بودند، گفت: سلاح ایمان و اراده ملت ایران بزرگتر و قوی‌تر از سلاح‌های نظامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه قدرت حقیقی با پشتیبانی و عنایت الهی به دست می‌آید، اظهار داشت: مظهر اصلی قدرت، حمایت و حضور عظیم مردم در صحنه است و اراده مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را اقتدار بخشیده و مقتدر کرده است.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی مجهز به سلاحی است که از سلاح‌های اتمی بالاتر است و آن سلاح اراده، ایمان و حضور و همراهی مردم با دولت‌ها است.

امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: ۲۲ بهمن و راهپیمایی در این روز مبارک و فرخنده، مظهر اقتدار ملی و ملت است و پیر و جوان در همه شرایط به خیابان‌ها می‌آیند و خود را در برابر چشمان بینندگان قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام منصوری تأکید کرد: امیدواریم امسال هم مردم با اتحاد و وحدت مانند سال‌های گذشته با حضور پر شور خود مشت محکمی بر دهان همه مستکبرین از جمله آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها وارد آورند.

وی عنوان کرد: قبل از انقلاب، پول و سرمایه از کشور بود ولی به اسم آمریکا، انگلیس و آلمان تمام و به نام آنها ثبت می‌شد.

امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: تقریبا سه هفته به برگزاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است.

حجت‌الاسلام منصوری اضافه کرد: از جریان‌ها و سلایق مختلف که توسط شورای نگهبان تایید شده‌اند، افراد در انتخابات شرکت دارند.

وی گفت: یکی از راه‌های شکست دشمن، برگزاری انتخابات در کشور است که با حضور پر شور مردم رقم خواهد خورد.

امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: آمریکا و اسرائیل و سایر حامیان آنها در غزه شکست خورده‌اند و برای جبران شکست به کشتن زنان و کودکان بی دفاع روی آورده‌اند که این اقدامات بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت‌الاسلام منصوری اظهار کرد: دشمنان بدانند این کارها به نتیجه نخواهد رسید و طوفان الاقصی کار خود را انجام داد و قدرت پوچ آنها را به باد داد.

وی خاطرنشان کرد: در دنیا همه ملت‌ها حتی در آمریکا و اسرائیل بر علیه آمریکا و اسرائیل تظاهرات می‌کنند و شعار می‌دهند یعنی مردم دولت‌ها خودشان را همراهی نمی‌کنند.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع) را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha