شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استاندار

حوزه/استاندار لرستان گفت:راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ایستگاه ارزشمند انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛فرهاد زیویار،استاندار لرستان، امروز در شورای اداری کوهدشت که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد،با تبریک ایام الله دهه فجر و بیان دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در حوزه های گوناگون بیان داشت:باید تلاش کنیم دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف برای آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو و تشریح شود.

وی با اشاره با اهمیت بالای انتخابات در کشور افزود: در واقع انتخابات ماحصل مردم سالاری دینی است و برگزاری ۴۰ انتخابات کارنامه درخشان جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در انتخابات رویکرد اساسی ما چهار مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یعنی رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت است، خاطر نشان کرد: ابلاغیه شخص رئیس جمهور این است که دولت هیچ کاندیدایی ندارد و دولت تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور،گسترده و سالم به کار خواهد گرفت.

وی در پایان از مردم دعوت کرد که در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن که ایستگاه ارزشمند انقلاب اسلامی است حضور پیدا کنند تا بار دیگر این حضور گسترده و پرشور مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha