یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

"ان‌شاءالله مردم عزیز ما در این راه‌پیماییِ پُرشور شرکت خواهند کرد. این هم نشان‌دهنده‌ی اقتدار است؛ در این ۴۵ سال، مردم هر سال بدون تعطیل یک نوبت، در سرتاسر کشور ــ شهرهای بزرگ، کوچک، حتّی روستاها ــ روز بیست‌ودوّم بهمن آمدند در خیابانها و شعار دادند و از انقلاب خودشان دفاع کردند، نام امام بزرگوار را بلند کردند و تبعیّت خودشان و بیعت خودشان را با امام تجدید کردند. امسال هم ان‌شاءالله به فضل الهی همین‌جور خواهد بود"بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی

امسال را در حالی وارد چهل و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی شده ایم که شعاع قدسی این نهضت در اقصی نقاط جهان برای همه محرومان و مستضعفان عالم پرتو افشانی می کند و دل های مالا مال از عشق به آزادگی ورهایی وطنین توحید و یکتا پرستی ، بیش از پیش پرتپش گشته است و این نوید فتح سنگرهای کلیدی جهان با پیش بینی امام روح الله بدست مجاهدان عالم را به ارمغان آورده است.

۲۲بهمن امسال را در حالی جشن می گیریم که طوفان الاقصی تمام معادلات نظامی وسیاسی جبهه استکبار را بهم ریخته ,واحفاد واولاد عالمان ومجاهدان جبل العامل درآنسوی مرزهای مقاومت لبنان عزیز ، خواب صهیونیسم جهانی را آشفته ساخته است وفرزندان علی ابن ابیطالب علیه السلام در یمن باردیگرنام خودرا برتارک تاریخ مردانگی آویخته اند وهمه اینها پیام رهایی ملت ها از یوغ ستمگران عالم وبرچیده شدن بساط ظالمان را بانگ میزند واین همه آوازها از انقلاب اسلامی مردم ایران است.

طلاب و روحانیون گرانقدر ، اینک که ما بعنوان سربازان جبهه توحید و مدافعان حریم اهل بیت و فدائیان مکتب خمینی عزیز با آن عزیز سفر کرده پیمان و فاداری سپردیم وشعار رهسپاری با ولایت تا شهادت را بر جبین خود نقش داده ایم لازم است که همچون دیگرایام الله انقلاب اسلامی در جشن پیروزی جبهه توحید حضوری پررنگ و منسجم تر را باردیگر به نمایش بگذاریم و در پیشانی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عشق وارادت خود را به ولی امر مسلمین با عمل نشان دهیم وبرای یاری انقلاب عزیز ویاوری صادق برای علمدار انقلابمان پیمان وفا بسپاریم . وخود را مهیای حضوردر اردوی آن ذخیره دوران و خلاصه انبیاء واوصیاء ویادگارپیامبر وزهرا ومنتقم خون شهدای کربلا ومظلومان عالم بنماییم.

امیداست با دعوت همگان بویژه اساتید و طلاب ارجمند وخانواده های گرامیشان دراین جشن پیروزی انقلاب در صفوف بهم فشرده وچون بنیان مرصوص موجبات رضایت ولی امر مسلمین وامام زمان عج را فراهم آوریم . ان شاءالله

اسماعیل روشن تن
مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha