یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبریز

حوزه/ اوقاف و امور خیریه استان زنجان با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اوقاف و امور خیریه استان زنجان با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن بیانیه بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلۡ جَآءَ ٱلۡحَقُّ وَزَهَقَ ٱلۡبَٰطِلُۚ إِنَّ ٱلۡبَٰطِلَ کَانَ زَهُوقٗا

در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که کشور با پشت سر گذاشتن حوادث و اتفاقات بسیار در مسیر تامین استقلال و آزادی و برقراری نظام جمهوری اسلامی با رهبری هوشمندانه و حضور فداکارانه مردم با قدرت و قوت به پیش می رود.

با وجود مشکلات و گلایه هایی ، که باید رفع شود ، در برهه حساس کنونی حوادث عالم ، که به فرموده مقام معظم رهبری پیچ تاریخی دنیاست و تحولات جهان به نقطه حساس و کانونی رسیده است.

وقت آن است که مردم و مسئولان دوباره دست در دست هم با مشارکت پرشور در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه ایران را آینده روشن و امید بخشی را برای خود و مظلومان عالم در سراسر دنیا رقم بزنیم و کشور را در مقابل هجمه بی سابقه کشورهای سلطه گر و غارتگر بیمه کرده تا با انتخاب صحیح و عاقلانه افراد دلسوز ، خدمتگزار ، مدیر و مدبر این مرحله حساس را نیز پشت سر بگذاریم .

از تمامی آحاد مردم شریف ایران زن و مرد و پیر و جوان به ویژه امنای امامزادگان و بقاع متبرکه ، مساجد و حسینیه ها ، اماکن مذهبی ، خادمین و اصحاب وقف می خواهیم که امر خطیر حضور در صحنه های انقلاب را فراموش نکرده و چه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و چه انتخابات ، مشارکت آگاهانه و فعالانه داشته باشند، تا همه به وظیفه اسلامی و ملی خود در عمل به فرمایشات رهبری معظم انقلاب ،وصایای حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس در تقویت پایه های جمهوریت و اسلامیت لبیک گفته باشیم.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha