یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام گفت: راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن نشان داد انقلاب اسلامی بر قلوب، افکار و اعتقاد مردم استوار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم انقلاب قم در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر این که انقلاب اسلامی بر قلوب، افکار و اعتقاد مردم استوار است، تاکید کرد: دشمنان بفهمند که هیچ چیزی نمی تواند این مردم را از انقلاب جدا کند.

بیشتر بخوانید:

به گفته رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام، دشمنان باید پی به قدرت این مردم ببرند، این قدرت از قدرتهای موشکی و پهپادی به مراتب بیشتر است و آن را در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد.

مشروح مصاحبه رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم را در ادامه بخوانید:

احساستان از این راهپیمایی باشکوه چیست؟

اولا به همه ملت انقلابی ایران سلام عرض کرده و یوم الله ۲۲بهمن و حلول ماه مبارک شعبان را تبریک می گویم. حسی که هر کسی در این حرکت عظیم دارد، حس زنده بودن سرزندگی و پویایی انقلاب است.

انقلاب ما بعد از ۴۵سال پرقدرت حرکت می کند و مردم آگاه تر، مصمم تر، قوی تر در صحنه هستند و در عین اینکه دشمنی ها بیشتر و مشکلات داخلی مردم بسیار زیادتر شده است، اما اراده مردم بر حفظ و استمرار انقلاب و تبعیت از رهبری به نظر من بیشتر می شود.

دشمن بهفمد که این انقلاب بر قلوب، افکار و اعتقاد مردم استوار است و هیچ چیزی نمی تواند این مردم را از انقلاب جدا کند.

دشمن بفهمند هیچ چیزی نمی تواند مردم را از انقلاب جدا کند

حضور پر شور و غرورآفرین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه پیام هایی دارد؟

همانطور که مشاهده می کنید مردم خیلی پرشورتر از سالهای گذشته در جشن انقلاب حضور پیدا کرده اند. این بهترین پیام برای دشمنان است که بدانند همانطور که در روایات آمده، مردم عزیز و انقلابی ما «کالزبر الحدید» همچون پولاد محکم پای انقلاب خود ایستاده اند.

در همین شهر قم که ما شاهدش هستیم خیل جمعیت مردم پرشورتر و گسترده تر از سالهای گذشته حضور پیدا کرده اند.

با همه دشمنی های مستکبران و مشکلات داخلی و نابسامانی ها، مردم به امید پیروزی نهایی انقلاب و تحقق اهداف بلند امام و شهدای گرانقدر و تحقق حکومت جهانی حضرت حجت (عج) در میدان هستند. این پیام روشنی است.

این حضور پرشور چه حرف و سخنی برای دشمنان دارد؟

دشمنان باید پی به قدرت این مردم ببرند، این قدرت از قدرتهای موشکی و پهپادی به مراتب بیشتر است. این قدرت را در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد که مردم از روی اعتقادات و آگاهی شان بدون اینکه به دنبال منافع ظاهری مادی باشند، برای خدا و محض امتثال امر خدا به میدان بیایند. دشمن باید این را بفهمد و متاسفانه ۴۵سال است که نفهمیده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha