چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
انتخابات اصلح

توکلی بر اهمیت و ضرورت نقش آفرینی فعال نخبگان حوزوی و دانشگاهی در راستای فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

دکتر محمد جواد توکلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب ضمن تأکید بر ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رأی بارها تأکید کرده اند حتی افرادی که نظام و رهبری را قبول ندارند پای صندوق های رأی حاضر شوند چرا که حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات باعث افزایش عزت و اقتدار و امنیت ملی می شود.

وی افزود: بر این اساس تلاش همه ما باید معطوف به این باشد که به سهم خود به شکل گیری حماسه دیگری در اسفندماه سال جاری در صحنه انتخابات خبرگان رهبری و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی کمک کرده و به این طریق لبخند رضایت را بر چهره مقام معظم رهبری بنشانیم.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) تاکید کرد: در کنار اصل حضور حداکثری، طبعاً انتخاب اصلح و بصیرت بخشی به مردم برای انتخاب و گزینش بهترین کاندیداها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چرا که هم مجلس خبرگان و هم مجلس شورای اسلامی از مهم ترین و حساس ترین نهادهای نظام و کشور هستند که نباید به محلی برای نفوذ و رخنه دشمن تبدیل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha