دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
زمانی فرد

حوزه/ استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان گفت:می بایست در انتخابات که سرنوشت ساز می باشد مشارکت حداکثری داشته باشیم چراکه مشارکت در انتخابات، امنیت و اقتدار جامعه را افزایش می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی فرد، استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت نمود.

وی با بیان این که مشارکت در انتخابات هم از جهت مبنای قرآنی و هم از جهات دیگر آثار و پیامدهایی دارد که می بایست بدان توجه نمود، تصریح کرد: در آیه ۳۸ سوره شوری چنین آمده که وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَیٰ بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنْفِقُونَ یعنی این آیه ما را دعوت به حضور حداکثری و مشورت با یکدیگر می کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: جامعه ایمانی و اسلامی می بایست با مشورت اداره شود و ما در انتخابات افرادی را انتخاب می کنیم که درباره مساله بزرگ رهبری و همچنین مسائل ضروری کشور باهم مشورت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی فرد ضمن اشاره به آیه دوم سوره مائده مبنی بر وَتَعَاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَالتَّقْوَیٰ ۖ وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَی الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ اشاره و خاطر نشان کرد: در این آیه آمده است که می بایست در کارهای خوب که موجب خوشبختی و تقوای الهی است، با یکدیگر همکاری و تعامل تنگاتنگ و نزدیک داشته باشید.

وی با بیان این که می بایست در انتخابات که سرنوشت ساز می باشد مشارکت حداکثری داشته باشیم، افزود: پیامدهای حضور حداکثری هم برهیچ کس پوشیده نیست همانطور که امنیت و اقتدار و اتحاد جامعه را افزایش می دهد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان افزود: بنابراین هرکس علاقه مند به عزت اسلام و کشور هست، باید مسئولانه با انتخابات برخورد کند و با حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات دستاوردهای بزرگی برای کشور به ارمغان می آورند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha