یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: مردم ایران علیرغم تمام کمبودها و مشکلات بار دیگر ثابت نمودند پیوندی ناگسستنی با نظام، انقلاب و رهبری معظم دارند و در بزنگاه‌ها و خطرات پیش رو اکسیر نجات و پادزهر بحران‌های پیش روی نظام ولایی می‌باشند.

حجت الاسلام سید محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تجلیل از حضور حماسی و غیرتمند مردم انقلابی کردستان و خلق حماسه حضور یوم الله ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: مردم ایران علیرغم تمام کمبودها و مشکلات اقتصادی و عملیات شدید روانی دشمن که درصدد القای ناکارآمدی نظام دینی و قهر مردم با حاکمیت در طی ماه‌های اخیر بودند، بار دیگر ثابت کردند پیوندی ناگسستنی با نظام، انقلاب و رهبری معظم دارند.

وی افزود: این حضور مردم ثابت کرد که در بزنگاه‌ها و خطرات پیش رو، اکسیر نجات و پادزهر بحران‌های پیش روی نظام ولایی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: بی‌شک این حضور حماسی و با شکوه نویدبخش حماسه سیاسی بزرگ در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در پای صندوق آرا با حضور حداکثری و انتخاب نیروهای کارآمد و متعهد در دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha