یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام نجفی نژاد

حوزه/ فرمانده پایگاه شهید مطهری مدرسه علمیه ملأ ابراهیم اردبیل گفت: گرامیداشت روز پاسدار، فرصتی برای تجلیل از رشادت‌ها و جانفشانی‌های پاسداران انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

حجت الاسلام طاها نجفی نژاد فرمانده پایگاه شهید مطهری مدرسه علمیه ملأ ابراهیم، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اردبیل، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، به تشریح فلسفه نامگذاری این روز و اهمیت پاسداری در اسلام پرداخت و با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های پاسداران انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پاسداران در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی، جانفشانی‌های بسیاری کرده‌اند و شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام و انقلاب نموده‌اند.

حجت الاسلام نجفی نژاد، پاسداری را تداوم فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسین(ع) دانست و تصریح کرد: پاسداران با الگوگیری از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان، در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و همواره در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته‌اند.

وی به تشریح نقش مهم پاسداران در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پرداخت و گفت: پاسداران علاوه بر وظایف ذاتی خود در زمینه دفاعی و امنیتی، در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز نقش آفرینی کردند و منشا خدمات ارزشمندی برای مردم بودند.

فرمانده پایگاه شهید مطهری مدرسه علمیه ملأ ابراهیم اردبیل، با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: گرامیداشت روز پاسدار، فرصتی برای تجلیل از رشادت‌ها و جانفشانی‌های پاسداران انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha