یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سپاه

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پیامی از حضور باشکوه مردم این استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پیامی از حضور شکوهمند مردم ولایتمدار و انقلابی لرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ تَطَوَّعَ خَیرًا فَإِنَّ اللَّهَ شَاکِرٌ عَلِیمٌ (البقرة/۱۵۸)

درود خدا بر شما مردم آگاه و انقلابی استان لرستان که یکبار دیگر با زمان شناسی و حضور شکوهمند خود حماسه آفریدید و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب الهی خود را جشن گرفتید و قطعاً این حضور آگاهانه مانند همیشه باعث ناامیدی دشمنان ایران اسلامی خواهد شد.

یقیناً این حضور پرشکوه شما باعث انسجام و وحدت در داخل کشور شده و موجب دلگرمی برای مستضعفان جهان به ویژه جبهه مقاومت خواهد شد.

این حضور که نشانه بصیرت والای مردم شهید پرور لرستان است باعث خواهد شد که دشمنانی که امروزه تمام امیدشان انقطاع مردم انقلابی از نظام ولایی ایران اسلامی است و با توجه به نزدیک شدن انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ بصورت مداوم بر طبل عدم حضور در انتخابات می‌کوبند ناامید شوند، و شکی نخواهد بود که به فضل الهی در انتخابات پیش روی بیش از پیش باعث سرافکندگی این دشمنان شیطان صفت خواهند شد.

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ضمن تقدیر و تشکر از این حضور پر بصیرت و باشکوه مردم شریف لرستان به ویژه جوانان هوشیار و آگاه، سلامتی و سعادت بیش از پیش شما مردم حماسه آفرین را از خداوند متعال مسئلت دارد.

در انتها ضمن دعوت از هم استانی‌های عزیز برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند امیدواریم با توجه به وحدت و همدلی و همصدایی ایجاد شده با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رای بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات استان شهید پرور لرستان افزوده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آشنا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    16 0
    برادرمن خبرنداریدبزنید چرا اخبارغیرحوزوی کارمی کنید؟