یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نوراباد

حوزه/ امام جمعه و فرماندار نورآباد در پیامی از حضور باشکوه مردم شهرستان در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یوسف خانی امام جمعه و اصغر قهرمانی فرماندار نورآباد در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَ لَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ. (حج آیه۴۰)

مردم شریف و شگفتی‌آفرین شهرستان پرافتخار دلفان

سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان و درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که بار دیگر با موقعیت‌شناسی و حضور همه جانبه و پرشور خود خط بطلانی بر تمام شیطنت‌ها و یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی کشیدید.

در یوم‌ الله ۲۲ بهمن با درک صحیح از وضعیت کشور ایران و نظام اسلامی با وجود همه مسائل و سیاه نمائی‌های رسانه‌ای دشمن ثابت کردید پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) هستید و باقی خواهید ماند.

آفرین بر شما راست قامتان حاضر در عرصه‌های انقلاب که این دیار غیرت پرور را سرافراز کردید و با حضور خود همراه با اقیانوس عظیم حضور مردم کشور عزیزمان، مستکبران و خونخواران جهان و اذناب داخلی شان را انگشت به دهان کردید.

هر چند که قلم قاصر و کلمات عاجز از بیان عظمت شما و تمجید از خلق این حماسه عظیم و حضورتان در ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ است، لیکن به تأسی از ادب اسلامی و انقلابی حضور به موقع شما در این‌ برهه حساس از تاریخ را ارج نهاده و صمیمانه از شما مردم شریف و عزیز تقدیر و تشکر می‌نماییم.

در پایان ضمن دعوت از همشهریان عزیز برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند امیدواریم با توجه به وحدت، همدلی و هم‌صدایی که در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن از خود به نمایش گذاشتید، با حضور حداکثری، گسترده و پر شور در پای صندوق‌های اخذ رأی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات شهرستان بیافزایید.

به امید سرافرازی ایران اسلامی در همه عرصه‌های بین‌المللی ان‌شاءالله.

شَکَّراللهُ مساعیکم
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

خانی یوسف آباد امام جمعه شهرستان نورآباد
اصغر قهرمانی فرماندار شهرستان نورآباد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha