دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جشنواره ورزشی

حوزه/ جشنواره فرهنگی ورزشی شهیده فهیمه سیاری با حضور خانم برقعی و جمعی از معاونان، مدیران، اساتید، طلاب و کارمندان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جشنواره نیم‌روزه فرهنگی ورزشی شهیده فهیمه سیاری همزمان با ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران و اعیاد شعبانیه با حضور سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و جمعی از معاونان، مدیران، مسئولان، اساتید، طلاب و کارمندان مجموعه برگزار شد.

در این جشنواره که با همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیأت ورزش همگانی استان قم برگزار شد، مربیان ورزشی مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری حضور داشتند و به معرفی رشته‌های ارائه شده در این مجتمع پرداختند.

والیبال، بسکتبال، تی‌آرایکس، پیلاتس، جودو، تیروکمان، برایتونیک، فیزیکال فیتنس، بدنسازی، شنا و اسکیت از جمله ورزش‌هایی بودند که در این جشنواره به بازدیدکنندگان معرفی شد.

توجه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به ابعاد روحی و جسمی بانوان

فاطمه ضرابی در حاشیه این جشنواره، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و دهه مبارک فجر، عنوان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه و تشویق بانوان به ورزش و توجه به سلامت و جسم و روح برگزار شده است.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری افزود: در این جشنواره، بانوان شرکت‌کننده با رشته‌های ورزشی مجتمع آشنا شدند و رشته‌های ورزشی توسط مربیان ورزشی به بازدیدکنندگان معرفی شد.

ضرابی یادآور شد: با توجه به اینکه اسلام علاوه بر روح و روان، به جسم انسان نیز توجه دارد و اگر بانوان جسم و روح سالم داشته باشند، خانواده سالم خواهیم داشت، جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها همانگونه که تربیت بعد معنوی بانوان را به عهده دارد، به بعد جسمی بانوان هم توجه کرده و این مجتمع فرصت بسیار مغتمی برای بانوان است

وی با بیان اینکه همه بانوان استان قم می‌توانند از امکانات ورزشی این مجموعه استفاده کنند، گفت: در این مجتمع برای اساتید، طلاب و کارمندان مجموعه تخفیفاتی در نظر گرفته شده و به دنبال تسهیلات بیشتر برای حضور بانوان در این مجموعه هستیم.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری در پایان اظهار امیدواری کرد که با بهره بری از امکانات و فضای این مجموعه سلامت جسم و روح بانوان تأمین شود.

لزوم معرفی رشته‌های ورزشی به بانوان

حورا سادات رضوی مسئول کمیته ورزش بانوان طلاب در هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در حاشیه این جشنواره، عنوان کرد: رویکرد هیئت ورزش‌های همگانی این است که ورزش را در میان تمام اقشار جامعه گسترش دهد.

مسئول کمیته ورزش بانوان طلاب تصریح کرد: ما هیچ ورزش خاصی را تبلیغ نمی کنیم، ما همه ورزش‌ها را به همگان معرفی می‌کنیم، یعنی در این کمیته، همه بانوان را به ورزش ترغیب کنیم حتی اگر ورزش در خانه باشد.

رضوی که از طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و مربیان مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری است، بیان داشت: بسیاری از بانوان استان از ورزش دور هستند و لازم است که رشته‌های ورزشی به بانوان معرفی و آنان را به انجام ورزش تشویق کرد.

وی عنوان کرد: در این جشنواره، ۱۱ رشته ورزشی شامل والیبال، بسکتبال، تی‌آرایکس، پیلاتس، جودو، تیروکمان، برایتونیک، فیزیکال فیتنس، بدنسازی، شنا و اسکیت معرفی می‌شود.

مسئول کمیته ورزش بانوان طلاب اضافه کرد: در این جشنواره، امکان ثبت نام شرکت کنندگان برای قرعه کشی فراهم شده و تخفیف ویژه برای استخر در نظر گرفته شده است.

راه اندازی نمایشگاه «دالان انقلاب» /دیدار چهره به چهره مدیر و مسئولان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با طلاب

در حاشیه این جشنواره که با شعار «بانوی پویای ایرانی؛ تمدن ساز جریان انقلابی» برگزار شد، نمایشگاه «دالان انقلاب» با موضوع «اقدامات سیاسی مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی» از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی راه اندازی شده بود؛ همچنین مسابقه ای از محتوای این نمایشگاه برگزار شد که که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

فعالیت میز پاسخگویی به سوالات دینی و اعتقادی و حضور کارشناسان پاسخگو از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره بود.

در این جشنواره، خانم برقعی از قسمت‌های مختلف مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری بازدید کرد و در جریان برنامه‌های مجتمع قرار گرفت.

برخی از اساتید، طلاب، کارمندان و مربیان ورزشی با سرکار خانم برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی، سرکار خانم نجم مشاور مدیر و دیگر مدیران و مسئولان مجموعه دیدار چهره به چهره داشتند و مسائل و مشکلات خود را با مسئولان مطرح کردند.

مسابقه طناب کشی و مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت علیهم السلام از جمله برنامه‌های این جشنواره بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha