یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبادی زاده

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده طی پیامی از حماسه آفرینی و حضور پرشور مردم استان هرمزگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده طی پیامی از حماسه آفرینی و حضور پرشور مردم استان هرمزگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت آزاده و حماسه‌ساز استان هرمزگان در آستانه چهل و پنج سالگی تولد انقلاب اسلامی حماسه دیگری خلق کردند و جلوه دیگری از عنایت حق‌تعالی را نشان داد.

مردم شریف استان هرمزگان که همواره بصیرت و عزم انقلابی خود را در تمام برهه‌های تاریخی حساس نشان داده‌اند، بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام حمایت ساحل‌نشینان خلیج‌فارس از انقلاب اسلامی را به جهانیان مخابره کرد.

این حضور گسترده اقشار مختلف مردم علاوه بر اینکه پیام همراهی مردم با انقلاب اسلامی را صادر کرد و صحنه‌های شوق‌انگیز و وصف ناشدنی را ثبت کرد.

امیدوارم جوانان و بزرگمردان هرمزگانی با استواری در مسیر انقلاب و آرمان‌های امامین انقلاب، افق‌های روشنی را برای ایران اسلامی ترسیم و زمینه‌های تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت، امام زمان (عج) را فراهم سازند.

بی‌تردید به‌خاطر دارا بودن چنین مردم بصیر و قدرشناسی سنگینی مسئولیت حکمرانان دوچندان می‌شود و قطعا مدیران دولتی باید با عزمی راسخ و روحیه ای دوچندان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha