دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:جانبازان قهرمانان همیشگی،ماندگار و سرافراز ملت ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان، چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و بزرگداشت روز جانباز در زورخانه شهید شاپور نعمت الهی خرم آباد اظهار داشت: ورزش نماد جوانمردی، فتوت و برادری است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه قهرمان زندگی ما حضرت ابوالفضل(ع) است، افزود: جانبازان قهرمانان ماندگار، همیشگی و سرافراز ملت ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: جانبازان سرافراز با رشادت های خود در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک سرزمین ما را دشمن تجاوز کند.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان همه دشمنان دست به دست هم دادند که ایران را تجزیه کنند و به مدد الهی و به برکت خون شهدا و رشادت جانبازان موفق نشدند، گفت: اکنون نیز دشمنان در حال طراحی توطئه های مختلف هستند و باید در برابر این دسیسه ها هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: وجود جانبازان علامت، تابلو و نشانه است که مردم راه را گم نکنند و خانواده جانبازان الگوی جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه ما باید به سمت آن اهداف متعالی مستمر و خستگی ناپذیر حرکت کنیم، عنوان کرد: اگر صبر، استقامت و شکیبایی شما ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و خانواده های شما نبود، دشمن در اجرای طراحی های پلید موفق می شد اما حضور به موقع شما در صحنه موجب حفظ ایران اسلامی شد.

وی با بیان اینکه روح فتوت، اخلاق مداری و جوانمردی در وجود ایثارگران و رزمندگان نهفته است و به دنبال آن نصرت الهی خواهد آمد، گفت: همیشه مددهای الهی همراه ما بوده که توانستیم مسیر انقلاب را به خوبی بپیماییم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمن انتخابات را هدف قرار داده است، گفت: امروز تشخیص درست، انجام وظیفه و مشارکت حداکثری را که دشمن مورد هجوم قرار داده است وظیفه ای همگانی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به اینکه روزی دشمن هویت تاریخی ما را مورد هجوم قرار داده بود و رزمندگان در صحنه حضوری اثرگذار داشتند و از خاک کشور دفاع کردند، گفت: امروز نیز که دشمن انتخابات ما را هدف قرار داده است، وظیفه ما مشارکت حداکثری در انتخابات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha