پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: جانبازان با فداکاری خود در هشت سال دفاع مقدس کشور را بیش از ۸۰۰ سال بیمه کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز جانباز، گفت: جانبازان با فداکاری خود در هشت سال دفاع مقدس کشور را تا بیش از ۸۰۰ سال بیمه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: هر جانباز و آزاده‌ به تنهایی یک لشکر است که با تاسی از ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت ابوالفضل(ع) در جنگ حضور یافت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: جانبازان گنجینه‌های تمام نشدنی هستند و با ایثارگری خود از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، اضافه کرد: اعیاد شعبانیه مناسبت‌ترین نام‌گذاری برای عزیزانی است که در هشت سال دفاع مقدس از استقلال کشور دفاع کردند و باید همواره قدردان تلاش ها و جانفشانی های آنها باشیم.

مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان نیز در این مراسم، گفت: جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان سرمایه‌های مهم اجتماعی کشور هستند.

شهامی گفت: جانبازان سرافراز با الگو گرفتن از حماسه سازان کربلا برای دفاع از دین، جان، مال و ناموس ایران اسلامی پا به جبهه های حق علیه باطل گذاشتند و جسم و جان خویش را در این مسیر با خداوند متعال معامله کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت و مسئولان حمایت از جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان است، ادامه داد: این فداکاری و جانفشانی برای ما مایه افتخار است چون همین جانفشانی‌ها کشور را با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌ها حفظ کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان اضافه کرد: جانبازان جزو سرمایه های مهم اجتماعی کشور هستند و الگوگیری از آنها و شهدای گرانقدر باید در اولویت زندگی همگان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha