دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار مسئولین  شهرستان بهار با جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس

حوزه / حجت الاسلام مصباح گفت: جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که با اقتدا به جانباز عاشورا حضرت عباس(ع)، جان خود را در اخلاص نهاده و درس ایثار و شهادت را از او آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه بهار امروز به همراه مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری، فرماندار و جمعی از مسئولان با حضور در منزل تعدادی از جانبازان شهرستان بهار، سلام مقام معظم رهبری را به آنان ابلاغ کردند.

حجت الاسلام مصباح در این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد علمدار کربلا حضرت عباس، جانبازان را سند افتخار، عزت و استقلال ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز هرچه داریم مدیون ایثارگری جانبازان هستیم.

وی افزود: جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که با اقتدا به جانباز عاشورا حضرت عباس(ع)، جان خود را در اخلاص نهاده و درس ایثار و شهادت را از او آموختند.

امام جمعه بهار یادآور شد: جانبازانی که رهبر معظم انقلاب از آنان به‌عنوان شهیدان زنده‌ یاد می‌کند، شیفتگانی هستند که با سلاح ایمان، عقیده و معنویت دست از تمام وابستگی‌های دنیا شسته و به ستیز و نبرد با دشمنان قسم‌ خورده اسلام، انقلاب و دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلام پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه جانبازان مردانی از جنس صبر و اسطوره‌ای از جنس مقاومت هستند، ابراز کرد: جانبازان سند زنده‌ای از ایثارگری و ترجمان بی‌بدیل جان‌فشانی و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

گفتنی است: در این دیدارها از جانبازان دوران دفاع مقدس، حاج عبدلله طورجی، سیداسماعیل حسینی اخر و سیدمحمد موسوی با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha