شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار امام جمعه موقت دیر با جانبازان

حوزه/ امام جمعه موقت دیّر گفت: هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد دیگران را به‌صورت چهره به چهره برای شرکت در انتخابات ترغیب کند تا دشمنان ناکام شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی امام جمعه موقت دیّر عصر امروز در دیدار با تعدادی از جانبازان بالای ۲۵ درصد دفاع مقدس شهرستان دیر با تبریک میلاد حضرت عباس(ع)، اظهار داشت: امروز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب در جمع شما جانبازان سرافراز حاضر شدیم تا سلام ایشان را به شما ابلاغ کنیم.

امام جمعه موقت بندر دیّر، با بیان اینکه خوشا به حال شما جانبازان که مشمول سلام و ارادت ویژه نایب امام زمان(عج) قرار گرفته‌اید، افزود: انقلاب اسلامی ایران حاصل رهبری امامین انقلاب، جانفشانی شهدا و ایثارگری جانبازان و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده آنها است.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام حسینی است، تأکید کرد: برای تداوم این انقلاب باید همه در انتخابات ۱۱ اسفندماه حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشیم.

حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد دیگران را به‌صورت چهره به چهره برای شرکت در انتخابات ترغیب کند تا دشمنان ناکام شوند.

وی ادامه داد: جانبازان که طعم ایثارگری و سختی‌ها را چشیده‌اند بیشتر اهمیت شرکت در انتخابات را درک می‌کنند و لذا نقش مهمی در تبلیغ برای حضور مردم در این حماسه سیاسی دارند.

میثم ابراهیمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیّر نیز با تبریک روز جانباز، گفت: طرح سپاس از علمداران حماسه، هر ساله با حضور نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در منزل جانبازان به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همه ما مدیون جانفشانی شهدا، فداکاری جانبازان و استقامت خانواده‌های آنان هستیم و خدماتی که به آنها ارائه می‌شود، وظیفه است.

جانبازان دیّری نیز در این دیدارها ضمن اعلام حمایت از نظام و رهبری تا پای جان، از همه مردم برای حضور پرشور در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت کردند.

پایان پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha