دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دومین جشنواره زائران کریمه(س)

دومین جشنواره زائران کریمه(س) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره زائران کریمه (س)، شامگاه سه‌شنبه با حضور معاونان "سیاسی و امنیتی" و "فرهنگی، اجتماعی و زیارت" استاندار قم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مصطفی مولایی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، مدیرکل نهاد کتابخانه های استان و همچنین برگزیدگان و اهالی رسانه استان در محل سالن همایش های شهید آوینی، ساختمان ملل اراده کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

حضور پای صندوق های رأی موجب ناامیدی دشمنان می شود

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی در جشن اعیاد شعبانیه و اختتامیه جشنواره زائران کریمه (س) با تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: امام حسین علیه السلام کشتی نجات است و هر کسی در دریا اگر در حال غرق شدن است را نجات می دهد، چرا که مهمترین ویژگی کشتی نجات رساندن انسان به ساحل امن است.

وی ادامه داد: معرفت را باید در محضر قمر بنی هاشم آموخت و آن حضرت با تمام سختی ها، با مشکلات برخورد کرد و با تمام توان در کنار امام خود ایستاد.

کارشناس مذهبی اظهار کرد: وقتی راویان جریان کربلا را رصد می‌کنیم، اولین راوی امام سجاد علیه السلام است که آن حضرت در کوفه روایتگری کرد و آن را در حقیقت رسانه ای کرد و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها نیز این کار را تحت لوای امام سجاد علیه السلام انجام داد.

وی افزود: امام سجاد علیه السلام چهره ظالم و مظلوم را تبیین کرد و امروز همگان مدیون کلام و بیان ایشان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی بیان کرد: ملت در صف ایستادگی و حفظ و حراست از نظام اسلامی و انقلاب در میدان حضور دارند و همگان باید در این راستا به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق های رای موجب خشم، ناراحتی و ناامیدی دشمنان خواهد شد افزود: ملت ما در همه صحنه ها برای پایداری انقلاب اسلامی در میدان حاضر است و در این انتخابات پیش رو نیز این گونه خواهد بود.

کارشناس مذهبی افزود: نماد انقلاب اسلامی، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مدرسه فیضیه است و باید در مراسمات و راهپیمایی ها این مکان ها محل تجمع مردم باشد.

برگزیدگان جشنواره

حمیدرضا جعفرزاده، دبیر دومین جشنواره زائران کریمه(س) هم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: دومین دوره جشنواره زائران کریمه(س) از ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ با شرکت ۳۰ رسانه استان و تعدادی از کانال ها و صفحات فضای مجازی برگزار شد که طی آن بیش از ۵۰ اثر در بخش خبرنگاران دریافت شد که در بخش خبر آقایان محمد جهانگیریان و حسین حسینی طلب، در بخش گزارش هیفا پردل، رضا علیمحمدی و اعظم ربانی به ترتیب رتبه اول تا سوم، در بخش اینفوگرافی مهدی هواسی، در بخش مصاحبه شیما احمدزاده جزو برگزیدگان این جشنواره بودند.

وی ادامه داد: در بخش رسانه ها خبرگزاری های ایرنا، ایسنا و مهر به ترتیب رتبه اول تا سوم، در بخش پایگاه های خبری قم پرس، تابناک قم و قم‌نا رتبه اول تا سوم و در بخش فضای مجازی کانال های قم آنلاین، نیروگاه تایمز و خبر فوری قم رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش ویژه جشنواره نیز از خبرگزاری شبستان با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha