دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: کارآمدی انقلاب به عنوان بیان حقیقت برای جامعه هدف بیان شود تا دشمنان بر ذهن جوانان ما تسلط پیدا نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام طه توکلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در همایش نقش «علما و روحانیون در عرصه جهاد تبیین» که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ماموریتی که برای همه اولیا، انبیا و دلسوزان استقرار حاکمیت کلمه الله به عنوان اولویت ترسیم شده، عبادت و بندگی ذات اقدس و انزجار نسبت به طاغوت است که به برکت انقلاب اسلامی به نام حافظان و پاسداران انقلاب پیش قدم در این دو ماموریت هستیم.

وی افزود: روحانیت، اساتید و ائمه جمعه همواره در این عرصه محور بودند و رسالت اولیه خود را در ایستادن مقابل کفار قرار داده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: هر جا نیاز بوده، روحانیت رسالت ذاتی خود که تبلیغ است را به خوبی انجام داده.

وی خاطرنشان کرد: اساس هدایت، هدایت دینی است و لذا جهاد تبیین یک تکلیف و یک مطالبه است که اگر خوب عمل شود و صورت و سیرت، دستاوردها و خدمات را به بهترین شیوه بیان کنیم، پیروز میدان خواهیم بود، بنابراین جهاد تبیین راه‌های نفوذ دشمنان را خواهد بست.

حجت‌الاسلام توکلی تأکید کرد: کارآمدی انقلاب به عنوان بیان حقیقت برای جامعه هدف بیان شود تا دشمنان بر ذهن جوانان ما تسلط پیدا نکنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: قبل از انقلاب کشوری وارداتی بودیم، اما امروز به دست متخصصان داخلی و به اعتبار جوانانی است که در بستر انقلاب به رشد و تعالی رسیدند، در عرصه‌های عمرانی و اقتصادی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌ایم.

حجت الاسلام توکلی با بیان فرصت‌ها و توانمندی‌های موجود، اظهار کرد: ضرورت مشارکت به همگان ارائه شود تا حضوری قوی در انتخابات پیشرو را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha