یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کانال تا انتخابات

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان از شروع به کار رسمی کانال تا انتخابات(کانال محتواهای تبلیغ انتخاباتی) خبر داد.

حجت الاسلام میرعلائی راد معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز از آغاز به کار رسمی کانال «تا انتخابات» (کانال محتواهای تبلیغاتی انتخاباتی) خبر داد و گفت:حوزه علمیه خوزستان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات اقدام به راه اندازی قرارگاه تواصی حوزه علمیه خوزستان نمود.

وی افزود: در این قرارگاه تقسیم کاری صورت گرفت و بنا شد مسئولیت کمیته تولید محتوای این قرارگاه با معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان باشد. معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان این ماموریت را به پژوهش سرای حوزه علمیه خوزستان واگذار کرده که این پژوهش سرا از حدود یک ماه پیش فعالیت های خود را در این زمینه با ترسیم نقشه راه و برقراری ارتباط با مجموعه های مختلف آغاز کرد و امروز نتیجه این فعالیت ها رونمایی و اعلام آغاز به کار رسمی کانال «تا انتخابات» ویژه طلاب، روحانیون و فضلای مبلغ حوزه علمیه است.

وی گفت: برای این کانال زحمات بسیاری کشیده شده تا بتواند نیازهای مبلغین را در زمینه انتخابات برطرف کند از این رو از همه طلاب، روحانیون و فضلای مبلغ استان خوزستان دعوت می کنیم از طریق آدرس https://eitaa.com/taentekhab در این کانال عضو شده، آن را در بالای صفحه پیام رسان ایتای خود سنجاق و از محتواهای آن بهره مند شوند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: در کانال «تا انتخابات» مجموعه ای از محتواهای مختلف در راستای پاسخگویی به نیازهای تبلیغی مبلغین حوزه علمیه سازماندهی شده و در این کانال سعی کردیم تمام محتواهای مورد نیاز مبلغین را از فضای مجازی، سایرشبکه ها و مجموعه های فعال در این عرصه به صورت یکپارچه، منظم و دسته بندی شده در اختیار مبلغین قرار دهیم.

حجت الاسلام میرعلائی بیان کرد: این کانال به صورت فهرست وار طراحی شده یعنی این کانال دارای فهرستی از مطالب مورد نیاز مبلغین بوده که دائما این فهرست ها در حال تکمیل، توسعه و بروزرسانی هستند.

وی ادامه داد: این کانال دارای بخش های مختلف و متنوعی بوده که از جمله آن ها می توان به بخش پاسخ به شبهات اشاره کرد. در این بخش ما سعی کردیم حدود ۶۰ شبهه رایج مرتبط با انتخابات را همراه با پاسخ هایی که در فضای مجازی برای آن ها داده شده، قرار دهیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: جهت پاسخ به شبهاتی که در فضای مجازی پاسخ داده نشده اند از ظرفیت اساتید حوزه علمیه خوزستان استفاده کردیم.

وی گفت: یکی دیگر از بخش های کانال، بخش سخنرانی ها و اقتضائات تبلیغی است که در این بخش با همکاری اساتید حوزه علمیه خوزستان یکسری ورود و خروج های انتخاباتی را برای مبلغین گردآوری و تولید کردیم.

حجت الاسلام میرعلائی عنوان کرد: همچنین این کانال دارای بخش اخبار مربوط به انتخابات بوده که ما در این بخش اخبار خاص انتخاباتی را قرار دادیم. بخش فایل های منبع یکی دیگر از بخش های این کانال بوده که در این بخش تمام جزوات، pdfها و فایل های مرتبط با انتخابات دسته بندی و به صورت یکجا در اختیار مبلغین قرار داده شده است.

وی افزود: یکی دیگر از بخش های این کانال بخش فیش های سخنرانی است که در این بخش ما از مطالب مختلف کانال ها و سایت هایی که به صورت دسته بندی شده و منظم موضوعات انتخاباتی را مورد بررسی قرار دادند، استفاده کردیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان گفت: بخش چند رسانه ای یکی دیگر از بخش های کانال است که در این بخش کلیپ ها، عکس ها و محتواهای چندرسانه ای انگیزشی، تبیینی و انتخاباتی قرار داده شده است.

حجت الاسلام میرعلائی ابراز کرد: یکی دیگر از بخش های این کانال بخش ارتباط و پاسخگویی به شبهات است که در این بخش ما از کلیه مبلغین تقاضا داریم اگر سوال و شبهه ای برای آن ها پیش آمده یا محتواهای مناسبی در این زمینه در اختیار دارند به ادمین این بخش مراجعه کرده و نکات و مطالب خود را به ما منتقل کنند.

وی در پایان گفت: ازکلیه مبلغین تقاضا داریم اگر در کانال خلاء و اشکالی مشاهده کردند حتما به ما منتقل کنند تا در بروزرسانی های بعدی برطرف گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha