شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشن روز جانباز خلخال

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: جانبازان همانند حضرت عباس(ع) بزرگ جانباز دشت کربلا، راه و رسم حضرت عباس(ع) را پیش گرفته و در اطاعت از مولا و ولی خود همانند ایشان عمل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، به‌مناسبت گرامی‌داشت چهارم شعبان و سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) که به نام روز جانباز در ایران اسلامی نامگذاری شده، مراسم جشنی امروز در خلخال برگزار شد.

در این مراسم که پیش از ظهر امروز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال و با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال برگزار شد، برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا و جانبازان سرافراز خطه خلخال تجلیل شدند.

حجت الاسلام عزیز عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین روز جانباز، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران از سرمایه‌های معنوی و ارزش‌های والای جامعه ایران اسلامی هستند.

وی افزود: جانبازان جز بندگان محبوب خداوند محسوب و در عزت، اقتدار، عظمت، شوکت و تمامیت ارضی امروزی ایران اسلامی نقش بسیار ارزشمندی را ایفا کرده‌اند.

حجت الاسلام عابدی گفت: جانبازان همانند حضرت عباس(ع) بزرگ جانباز دشت کربلا، راه و رسم حضرت عباس(ع) را پیش گرفته و در اطاعت از مولا و ولی خود همانند ایشان عمل کردند.

اجرای سرود جمعی دانش آموزان مدرسه شاهد شهید بابایی، مولودی خوانی، اجرای موسیقی سنتی، پخش کلیپ و تجلیل از جانبازان سرافراز شهرستان خلخال از جمله برنامه‌های جشن روز جانباز در خلخال بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha