شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ساوه

حوزه/ همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه و به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الهیه مراسم جشنی به همین مناسبت در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الهیه ساوه مراسم جشن اعیاد شعبانیه با حضور خانم هبه ظهیری از اساتید مدارس علمیه شهرستان ساوه برگزار شد.

خانم ظهیری در ابتدا به بیان مطالبی درباره عظمت این ماه پرداخت و گفت: در ماه پربرکت شعبان باید برای مبارک رمضان آماده شد، این ماه پربرکت شعبان را عده‌ای، عید خاص می‌دانند البته نه تنها برای اینکه اعیاد پربرکت شعبانیه در آن واقع شده است بلکه اصولاً خود ماه شعبان شهر رسول الله(ص) است.

وی با توصیه به خواندن ادعیه و صلوات شعبانیه، ادامه داد: در این صلوات شعبانیه که هر روز خوانده می‌شود می‌بینید که ما هیچ بهانه‌ای برای اصلاح نشدن نداریم، ما در هر شرایطی که باشیم این خاندان ما را می‌پذیرند و هر چه بخواهیم به ما می‌دهند،زیرا کَرَم اهل بیت علیهم السلام نامحدود است و این ماه‌ هم ماهِ خواستن است.

ظهیری با اشاره به دعای امام سجاد علیه السلام، اظهار داشت:ما هر روز می‌توانیم از پیغمبر چنین خواسته ای داشته باشیم که این ماه با عظمت آغازی باشد برای ماه مبارک رمضان ،و هدف این است که پیامبر اکرم (ص) افراد بت‌پرست را به جایی رساند که سلمان و اباذر و مقداد شدند پس ما نیز می توانیم به چنین مقامی برسیم و این امر شدنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha