یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار رجبی

حوزه/ سردار رجبی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب به دنبال دشمنی بودند، دشمنان به دنبال این بودند تا فرصت ها را به تهدید تبدیل کنند و هر کجا نفوذ بود در آن عقب مانده ایم و با وحدت می توان مقابل نفوذ دشمن ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه سردار محمد حسین رجبی، امروز در همایش پرچم‌داران اندیشه که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۸۸ رهبر انقلاب به استان کردستان تشریف آوردند که نقطه عطفی در تاریخ کردستان محسوب می شود و در محضر ایشان سوال شد که اقوام فرصت هستند یا تهدید، رهبر انقلاب با تاکید فرمودند که اقوام در کشور ما فرصت و زینت بخش کشور هستند.

سردار رجبی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب به دنبال دشمنی بودند، دشمنان به دنبال این بودند تا فرصت ها را به تهدید تبدیل کنند و هر کجا نفوذ بود در آن عقب مانده ایم و با وحدت می توان مقابل نفوذ دشمن ایستاد.

وی با بیان این که اقوام یک فرصت برای نظام اسلامی هستند و مردم محور اصلی تامین امنیت می‌باشد. افزود: هر زمان ما کوتاهی کردیم و هوشیاری ما کم بود دشمن برای رسیدن به هدف خود تلاش خود را بیشتر کرد تا وحدت و اتحاد ما با به هم بزند، لذا هوشیاری برای علمای شیعه و اهل سنت لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نشست های وحدت بخش علمای شیعه و سنی هم وحدت و اتحاد را تقویت می کند و هم فرصتی برای تبیین مسائل روز جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha