دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / دیدار رئیس کل بیمه مرکزی ایران با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ما انتظار تحول جهانی داریم که این تحول جهانی با آمدن امام زمان (عج) محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در جمع مردم بیدخون اظهار داشت: انسان به عنوان گل سر سبد عالم هستی محسوب می شود و از همین جهت وظایفی بر دوش او گذاشته شده است.

رِئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: بر اساس برخی از تعبیرات و آیات اگر انسان در عالم هستی پاک و منزه زندگی کند، أفضل من الملائکة خواهد شد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کسانی که در این دنیای پست و بی اعتبار، درگیر مسائل پوچ شوند و به نحوی که از فطرت خدایی فاصله بگیرند؛ وضعیت این انسان از چهار پایان نیز بدتر می شود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گاهی آدمی در اوج و گاهی در حزین و انهداد است، گفت: روزی که چشم از این جهان ببندیم و ارتباط ما با این دنیا قطع شود، آن روز وقت حسابرسی است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه توجه به سه راه انسان را به کمال می رساند، عنوان کرد: خداشناسی، محبت نسبت به خدا و اطاعت نسبت به خداوند سبب می شود انسان به کمال دست پیدا کند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در زندگی ما خداشناسی وجود دارد اما خداشناسی با زبان نیست؛ باید به عمق جان و دل راه پیدا کند و بر زبان نیز جاری شود و در مقام عمل نیز به آنچه در قلب مان است پایبند باشیم.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا نیازمند شناخت و معرفت است، گفت: معرفت به خدا بالاترین معرفت ها است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: باید با تمام وجود به خدا عشق ورزید و شناخت خداوند نیز به لفظ نیست بلکه باید در عمل و در زندگی اتفاق بیفتد.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: فراموشی خدا سبب می شود انسان هویت خود را فراموش نمایند و به کمال انسانی دست پیدا نکند.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید همواره به یاد خدا باشد، گفت: کسی که شبانه روز به یاد خدا نباشد در یک عذاب سخت قرار می گیرد که نه در دنیا و نه در آخرت، آرامش نخواهد داشت.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از پیام‌های قرآن کریم در کنار مظلومان بودن و در برابر ظالمان ایستادن است و امکاناتی که پروردگار در اختیار ما قرار داده است با یکدیگر سهیم باشیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ولایت فقیه با ولایت ائمه پیوستگی دارد، گفت: امیدواریم رهبر ما پرچم این نظام و انقلاب را به دست حضرت ولی عصر (عج) برساند.

وی افزود: ما انتظار تحول جهانی داریم که این تحول جهانی با آمدن امام زمان (عج) محقق می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha