چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1138875
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
انجمن

حوزه/رئیس انجمن صنفی فعالان رسانه ای استان لرستان از برگزاری یادواره شهدای رسانه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، محدثه مقدم،رئیس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان،امروز در نشست با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به ضرورت پاسداشت مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برگزاری یادواره شهدای رسانه خبر داد و بیان داشت: تلاش می شود تا در سال آینده یادواره شهدای رسانه لرستان برگزار شود.

وی اظهار داشت:در روزهای آینده کمیته های مورد نیاز این یادواره تشکیل و در روز شهید از پوستر یادواره شهدای رسانه رونمایی خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان با بیان اینکه این یادواره اوایل سال آینده برگزار می شود،خاطر نشان کرد : تلاش می شود از حداکثر توان رسانه ای استان در خصوص برگزاری کیفی یادواره استفاده شود .

محدثه مقدم در پایان گفت: از برنامه های جانبی این یادواره تجلیل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران رسانه ای خواهد بود که در حال جمع آوری اطلاعات پیرامون تعداد آنان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم.

وی در پایان با قدردانی از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای و مدیران کل بنیاد شهید و فرهنگ و ارشاد لرستان گفت: با تلاش و ظرفیت رسانه ای استان یادواره ای شهدای رسانه استان باشکوه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha