یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
رسانه

حوزه/ مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان لرستان از استان‌های سرآمد و تأثیرگذار جبهه رسانه انقلاب است‌.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، عباس محمدیان، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در آئین تجلیل از پیشکسوت رسانه لرستان در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های ایران که در مصلای تهران برگزار شد، افزود: تخصص‌گرایی باید در جامعه خبرنگاران تقویت شود و خبرنگاران باید در راستای صداقت، صلابت و صراحت قلم بزنند.

وی با بیان اینکه لرستان یکی از استان‌های سرآمد و تاثیرگذار جبهه رسانه انقلاب است، افزود: کادرسازی جبهه رسانه‌ای تراز انقلاب و تقویت رسانه‌های محلی و آموزش از اولویت‌های وزارت ارشاد است.

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ، انسان رسانه‌ها را یکی از ظرفیت‌های معاونت رسانه و تبلیغات عنوان کرد و افزود: باید رویکردهای آینده‌پژوهی ما بر معیارهای نوین باشد.

محمدیان با بیان اینکه در دنیای مطبوعات باید جهش اتفاق بیفتد، افزود: باید از ظرفیت‌های نوین تبلیغی در رسانه بهره گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در جریان رسانه‌ای فقر تولید محتوا داریم، خاطرنشان کرد: تولید محتوای غنی که برگرفته از فرهنگ و باور و ارزش‌هایمان باشد باید در راس اطلاع رسانی ها قرار گیرد.

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه رسانه در حفظ حوزه پیشکسوتان در گذشته غفلت کردند و تکریم پیشکسوتان به عنوان یکی از برنامه‌های زرین و ماندگار در عملکرد دولت است که در حال حاضر در همه صنف‌ها انجام می گیرد.

محمدیان در پایان با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه نشان می‌دهد کشور به سمت بلوغ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حرکت می‌کند، افزود: تخصص‌گرایی باید در جامعه خبرنگارها تقویت شود و افرادی که در جامعه امروز دغدغه اخبار و اطلاعات دارند باید برمبنای رقابت صحیح خبر خود را تهیه کنند و این رقابت در راستای صداقت، صلابت و صراحت باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha