دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضازاده

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده گفت: مردم بدانند شرکت در انتخابات حتماً در زندگی آن‌ها اثر دارد و در نتیجه باید بهترین انتخاب را داشته باشند و این موضوع را وظیفه دینی و شرعی خود بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین رضازاده در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه فضای کشور روز به روز شور و نشاط بیش‌تری در عرصه انتخابات پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع انتخابات باید به راهبردهای مقام معظم رهبری توجه داشته باشیم، مطرح کرد: چهار راهبرد مقام معظم رهبری شامل رقابت، امنیت، سلامت و از همه مهم‌تر مشارکت در انتخابات است.

مدیر دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه راهبرد مشارکت یک راهبرد اساسی و مهم است، عنوان کرد: حوزه‌های علمیه در راستای افزایش مشارکت در انتخابات نقش موثر و تاثیرگذاری دارند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت حوزه‌های علمیه موضوع انتخابات را در دستور کار قرارداده و ایده‌های جدیدی درحال طراحی است، خاطرنشان کرد: ظرفیت دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه نیز معطوف به انتخابات و مشارکت حداکثری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده با بیان اینکه بخش‌های مختلف حوزه عملکرد مطلوبی در عرصه انتخابات داشته است، تصریح کرد: تجربیات بخش‌های مختلف روز به روز درحال افزایش بوده و امیدواریم به نتایج مطلوبی منجر شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات بستر مناسبی برای بازگو کردن اهداف انقلاب اسلامی است، یادآور شد: استفاده از این ظرفیت برای جهاد تبیین بسیار موثر و راهگشا است.

مدیر دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حوزه‌های علمیه رسالتی مبنی بر رساندن حرف روز به مردم دارند، ابراز کرد: جمهوری اسلامی امروز در مقابل جریان کفر ایستاده و برای این ایستادگی نیازمند حمایت است.

وی با اشاره به اینکه عموم طلاب و ظرفیت‌های مختلف حوزوی پای حمایت از نظام ایستاده اند، بیان کرد: ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های عمومی و خصوصی حوزه وجود دارد و امروز تمام این ظرفیت‌ها به جهاد تبیین می‌پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده با بیان اینکه باید مبلغین مردم را در انتخاب اصلح کمک کنند، اظهار کرد: حوزه علمیه به عنوان نهاد دینی تلاش داشته کاملا بی‌طرفانه در عرصه انتخابات فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه داریم شاخص‌های منتهی به فرد اصلح را برای مردم تبیین کنیم، مطرح کرد: مردم نیز باید بدانند انتخابات حتما در زندگی آن‌ها اثر دارد، در نتیجه باید بهترین انتخاب را داشته باشند و این موضوع را وظیفه دینی و شرعی خود بدانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha