یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تسلیت

حوزه/ سردار محمدرضا موحد درگذشت مادر مکرمه سردار شهید محمدجواد فخاری و همسر مکرمه شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(علیه السلام) با صدور پیام‌هایی درگذشت مادر مکرمه سردار شهید محمدجواد فخاری و همسر مکرمه شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا را تسلیت گفت.

متن این دو پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّٰهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده معزز شهید والا مقام سردار شهید محمدجواد فخاری

سلام علیکم؛

با کمال تاسف و تأثر رحلت غم‌انگیز بانوی مجاهده و مومنه و انقلابی، مادر شهید والامقام سردار شهید محمدجواد فخاری را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حقش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و خانواده‌ی گرامیتان و بستگان معظم، صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نمود، برای آن فقیده‌ی سعیده حشر با ام‌الشهداء حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و برای شما و بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه با عظمت حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد


همچنین در پیامی دیگر آمده است:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّٰهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده معزز شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا

سلام علیکم؛

با نهایت تأثر و تألم، در گذشت بانوی مؤمنه و مجاهد،‌ همسر فداکار و دلسوز شهید والامقام سجاد طاهرنیا را تسلیت و تعزیت عرض نموده، رحمت واسعه و علو درجات برای آن مرحومه و صبر و اجر جزیل برای فرزندان عزیزشان و کلیه مصیبت دیدگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
ان شاء الله روح آن فقیده سعیده قرین رحمت و مغفرت الهی و در بهشت رضوان همنشین حضرت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) خواهد بود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha