دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افتخاری

حوزه/ افتخاری با تاکید بر اینکه بانوان ما امسال با بینش و آگاهی بیشتری پای صندوق های رأی خواهند آمد، گفت: کودکان ما باید در این زمینه نقش آفرین باشند و همان گونه که در گذشته کودکان همیار پلیس بودند امروز نیز باید همیار انتخابات و صندوق باشند.

خانم لاله افتخاری، فعال فرهنگی و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: مردم ما همواره در زمستان بهار آفریدند و امیدواریم بار دیگر در ۱۱ اسفند نیز بهار بیافرینند.

وی ادامه داد: در زمینه انتخابات همه مردم اعم از رأی اولی ها، دهه هشتادی ها، بانوان و پیشکسوتان مسئول هستند چون ایران برای همه است.

فعال فرهنگی بیان کرد: دشمن در سال گذشته می‌خواست از ظرافت بانوان استفاده کند و علیه ما به کار ببرد ولی مردم به خوبی نشان دادند که فریب آن‌ها را نمی‌خورند.

افتخاری با تاکید بر اینکه بانوان ما امسال با بینش و آگاهی بیشتری پای صندوق های رأی خواهند آمد، اضافه کرد: کودکان ما باید در این زمینه نقش آفرین باشند و همان گونه که در گذشته کودکان همیار پلیس بودند امروز نیز باید همیار انتخابات و صندوق باشند.

وی افزود: کودکان باید به والدین بگویند که ما نیاز داریم که نسبت به آینده ما دغدغه داشته باشید و برنامه ریزی کنید؛ زیرا هیچ حساب پس انداز و سرمایه ای بهتر از این نیست که مجلس با اقتدار داشته باشیم.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حضور مادران همراه با کودکان اظهار کرد: همان گونه که مردم در ۲۲ بهمن خوش درخشید در انتخابات هم نقش‌آفرین خواهند بود.

وی یادآور شد: از برکت نظام جمهوری اسلامی، بانوان بسیاری با توانمندی‌، تخصص و نگرش های متفاوت کاندیدا شدند و جای تبریک دارد که بانوان باور کردند که می‌توانند نقش آفرین باشند.

افتخاری تأکید کرد: ان‌شاءالله مردم همانند گذشته بررسی، تحقیق و تلاش می‌کنند و بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha