یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه نظام اسلامی و نظام دینی دارای شاخصه هاییست، گفت: مبارزه با استکبار یکی از این شاخصه هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان امروز در دیدار با بازنشستگان وابستگان نمایندگی ولی فقیه و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: طبق فرموده پیامبر اکرم(ص) شعبان ماه من است، هر که یک روز از این ماه را روزه بدارد، بهشت بر او واجب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سپاه همواره از مردم، با مردم و برای مردم بوده و هر اندازه ارتباط بین سپاه و مردم قوی باشد، امنیت، آرامش و آسایش در کشور نیز بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره اینکه یکی از وظایف سپاه، روشنگری و بصیرت افزایی است، افزود: در همین راستا بیش از ۷ هزار جلسه روشنگری و بصیرتی به همت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در سال جاری برگزار شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان به اهمیت حضور در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: طبق فرموده امام خامنه‌ای "بعضی از ایام زندگی انسان، این خصوصیت را دارد که سرنوشت بخش عمده‌ای از زندگی یا بخشی از زندگی را در آن، انسان تعیین می‌کند، اگر بخواهیم تشبیه کنیم، مثل لیلةالقدر که هر سال، لیلةالقدر برای انسان سرنوشت‌ساز است، هنگام انتخابات هم برای یک ملت، برای یک دوره‌ای، برای برهه‌ای سرنوشت‌ساز است، لذا این لحظه را من شخصاً قدر می‌دانم و توصیه به ملت عزیزمان هم می‌کنم که قدر بدانند و با رأی خودشان، اراده‌ خودشان، همت و خواست خودشان، تکلیف تقنین در چهار سال آینده را ان‌شاءالله روشن کنند".

وی با اشاره به مشارکت ۵۳ درصدی مردم در انتخابات گذشته، خاطرنشان کرد: امیدواریم در انتخابات پیش رو این مشارکت افزایش یابد.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه نظام اسلامی و نظام دینی دارای شاخصه‌هاییست، تصریح کرد: مبارزه با استکبار یکی از این شاخصه‌هاست.

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار هزینه دارد، اظهار کرد: این هزینه‌ها سبب استحکام نظام و وحدت و همدلی ملت ایران شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به هدف شوم دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، یادآور شد: دشمن از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کینه دارد و این توطئه و دشمنی را به هر شکلی نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه بصیرت ملت ایران تمامی نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند، گفت: این مهم در طول ۴۵ سال گذشته مشهود است و امیدواریم بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha