یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
۳۵۰ دختر اردبیلی، مهمان سفره الهی در جشن تکلیف

حوزه / همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن کریم در محل مصلی اردبیل، جشن تکلیف ۳۵۰ نفر از دختران ۹ساله تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، جشن تکلیف ۳۵۰ نفر از دختران ۹ساله در قالب طرح "دختران ماه" و با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد، با هدف ارتقای فکری و معنوی دختران در آستانه ورود به سن تکلیف، امروز برگزار شد.

حسین‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: در این جشن، برای ۳۵۰ نفر از دختران نو تکلیف، چادر، جانماز و بسته فرهنگی مناسب، تهیه و با همکاری آستان قدس رضوی در بین آنها توزیع شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن تکلیف برای دختران، بیان کرد: طرح "دختران ماه" از جمله طرح‌های مهم کمیته امداد برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده است که با هدف شادابی و نشاط هرچه بیشتر این فرزندان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل همچنین از توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی در بین دختران نو مکلف خبر داد و یادآور شد: مربیان و همکاران فرهنگی کمیته امداد با بهره‌گیری از ظرفیت مربیان، آموزش‌های لازم را در جهت اصلاح قرائت، احکام و نحوه اقامه نماز به این دختران ارائه می‌کنند.

برگزاری مسابقه قرآنی، اجرای سرود، برنامه‌های شاد عروسکی و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha