شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بل

حوزه / رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری نخستین جشن تکلیف پسران با عنوان «جشن تشرّف» همزمان با دهه مهدویت ویژه پسران ۱۳ تا ۱۶ سال کاشانی خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین جشن تکلیف پسران با عنوان «جشن تشرّف» همزمان با دهه مهدویت ویژه پسران ۱۳ تا ۱۶ سال کاشانی خبر داد.

محمدعلی فرجی با تاکید بر اهمیت برگزاری این برنامه که می‌تواند آغازی برای حرکت در مسیر بندگی و عبادت خداوند متعال باشد، آموزش احکام و عبادت، ترویج فرهنگ دینی و آشنایی دانش‌آموزان با تکالیف شرعی را از اهداف برگزاری این برنامه برشمرد که طی همکاری سازمان‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و ورزشی شهرداری کاشان و موسسه سپیده صبح اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم معنوی برای دانش‌آموزان پایه هفتم، هشتم و پایه نهم به شکرانهٔ ورود به سن تکلیف شرعی، روز شنبه ۵ اسفند ماه (شب نیمه شعبان) ساعت ۱۵:۳٠ در تالارشهر فرهنگ‌سرای مهر انجام می‌شود، از پسران برای حضور در این جشن عبادت دعوت به عمل آورد تا با ثبت نام از طریق تماس با شماره همراه ٠۹٠٠۳۶۱۶۱۶۹ در این برنامه شرکت کنند.

رئیس سازمان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای این جشن تشرّف، برنامه‌های متنوّعی نظیر مسابقه، نمایش، احکام فان، عهدنامه تشرّف، رزق و هدیه، تدارک دیده شده است تا پسران ضمن حضور در این جشن و شناخت احکام و فرایض دینی، واجبات و محرّمات دین، خاطرات شیرینی را از این جشن تشرّف برای خود ثبت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha