یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین بخشیان

حوزه/ مدیر مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه گفت: مردم شریف ایران بسیار فهیم و بصیر هستند و این بصیرت را در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند.

خبرگزاری حوزه - حجت الاسلام والمسلمین مهدی بخشیان در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این نمایشگاه توجه خوبی به مباحث خوش مصنوعی شده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه در عرصه رصد و شبهات فضای مجازی اقدامات خوبی داشته است، مطرح کرد: موضوع انتخابات یک موضوع مهم و تاثیرگذار است که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

مدیر مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه با بیان اینکه تمام استکبار جهانی تلاش دارد حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کند، عنوان کرد: مردم شریف ایران بسیار فهیم و بصیر هستند و این بصیرت را در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه باید به سوالات مردم پاسخ دهیم، خاطرنشان کرد: افرادی که سکان قانون گذاری را به دست می‌گیرند نیز باید این بار امانت را به مقصد برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین بخشیان با بیان اینکه رای مردم امانت دست این افراد است، تصریح کرد: منتخبین مردم باید با عملکرد درست، پایبندی به انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع امنیت طی یک سال اخیر فعالیت‌های جدی‌تری داشته‌ایم، یادآور شد: پس از اتفاقات سال گذشته شاهد حملات متعدد سایبری به مجموعه‌های مختلف هستیم.

مدیر مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه اضافه کرد: در مجموعه‌های حوزوی مقدماتی را آماده کرده‌ و تدابیر اندیشیده شده است تا زیرساخت‌های امنیتی بهتری ایجاد شود.

وی با بیان اینکه عرصه امنیت بسیار گران قیمت و نیازمند تامین زیرساخت و حضور متخصصین است، ابراز کرد: از بعد نیروی انسانی ظرفیت خوبی در حوزه داریم و باید به دنبال تقویت زیرساخت‌ها باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha