دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت‌الاسلام نجفی نژاد

حوزه/جشن‌های نیمه شعبان با برنامه‌های متنوع در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان اردبیل ،حجت الاسلام طاها نجفی نژاد، رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل،در مصاحبه ای از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت نیمه شعبان در این استان خبر داد.

وی با اشاره به احیاء شب نیمه شعبان در مساجد مختلف شهر اردبیل، گفت: این مراسم در مسجد قدس (خواهران و برادران)، مسجد قائم (ویژه نوجوانان و جوانان دختر)، مسجد المهدی بعثت (ویژه خواهران)، مسجد میرزا علی اکبر (ویژه برادران) و مهدیه (در صورت همکاری) برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در مهدیه اردبیل بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد و افزود: کاروان خودرویی نیز در شب نیمه شعبان از مبدا به مقصد مهدیه اردبیل حرکت خواهد کرد.

نجفی نژاد به برپایی ایستگاه‌های صلواتی با مشارکت مردم در سطح شهر اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مهدوی پیر مادر از سوم تا هفتم اسفندماه در اردبیل دایر خواهد بود.

وی از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و نهادهای فرهنگی استان خبر داد و افزود: کاروان جمکران نیز با حضور مردم و نهادهای فرهنگی به قم اعزام خواهد شد.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان اردبیل از دیگر برنامه‌های این ایام به برگزاری پیش مشق انتظار، مسابقه کتابخوانی، احداث پرچم بزرگ حضرت مهدی در میادین بزرگ شهر و ارائه گزارش برنامه‌های ادارات به دبیرخانه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های نیمه شعبان با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار برگزار می‌شود، از مردم استان اردبیل دعوت کرد تا در این برنامه‌ها حضور پرشور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha